برگزاری اختتامیه فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در ایلام

مسابقات به جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی و استعداد یابی ورزشی فوتبال در بین نوجوانان و نونهالان حاشیه شهر ایلام برگزار شده است.

مسابقه فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در بین نوجوانان و نونهالان حاشیه شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، محمد زارع در حاشیه برگزاری  اختتامیه این مسابقه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار ایلام و همه مدیران کل دستگاه ها برگزار  شد، اظهار کرد: این نوع مسابقات به جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی و استعداد یابی ورزشی فوتبال در بین نوجوانان و نونهالان حاشیه شهر ایلام برگزار شده است.

وی، با بیان اینکه در این مسابقه بیش از ۴۰ تیم توسط خانه های احسان مستقر در محلات ساماندهی و با کارد محرب مربی فوتبال بین آنها رقابت برگزار شد، افزود: این مسابقات  در رنج های سنی بین ۱۳ سال تا ۱۵ سال و رنج سنی ۱۵ تا ۱۸ سال انجام شد.

زارع، خاطرنشان کرد: لباس ورزشی، سایر نیازمندی ها برای برگزاری این مسابقات و دیگر هزینه ها کامل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان تامین شده است. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، تصریح کرد: برنده این مسابقات ورزشی جایزه ویژه دریافت کردند و بعد به مرحله استانی و کشوری این نوع مسابقات راه پیدا میکنند که به نوعی استعداد یابی ورزشی صورت میگیرد

کد خبر 4099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =