همکاری ستاد اجرایی و جهاد دانشگاهی سمنان تقویت می‌شود/          ایجاد مرکز درمان ناباروری

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان سمنان از همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام استان در راه اندازی و تجهیز مرکز درمان ناباروری خبر داد.

حامد احمدی ظهرشنبه در نشست مشترک بین مسئولان ستاد اجرایی و جهاد دانشگاهی سمنان به میزبانی ستاد اجرایی بیان کرد: همکاری مشترک جهاد دانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در راه اندازی و تجهیز مرکز درمان ناباروری در استان سمنان مورد توافق قرار گرفته است.

وی افزود: برای همکاری در راه اندازی مرکز درمان ناباروری در استان حتماً در شورای اجتماعی استان مطرح می کنیم و انشاءالله با ستاد مرکزی فرمان امام(ره) برای استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بنیاد برکت و بنیاد ۱۵ خرداد رایزنی خواهیم کرد و در بخش تأمین تجهیزات و زیرساخت لازم بتوانیم کمک کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این نشست گفت: معضل جمعیت یکی از مهمترین معضلات و آسیب های اجتماعی دراستان است و در همین راستا، جهاددانشگاهی بنا به رسالت خود، طرح های فناورانه و علمی تهیه و ارائه کرده است.

علی منصفی راد افزود: مجوز راه اندازی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان از گروه پزشکی دفتر مرکزی اخذ شده و دانش فنی به روز در پژوهشگاه رویان و پژوهشکده معمتد جهاد دانشگاهی کشور برای ارائه خدمات به استان منتقل می شود.

کد خبر 4100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =