دیدار مدیر عامل بنیاد احسان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان

مدیر عامل محترم بنیاد احسان مهندس سلیمانی و مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان دیدار نمودند.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره در این دیدار با اشاره به اقدامات یکسال گذشته این بنیاد در استان سمنان گفت: تلاش برای ایجاد و تقویت جریان گروه های اجتماعی و انقلابی در استان  هستیم تا سرمایه اجتماعی شکل دوباره بگیرد و با ایجاد پویش‌ها و رزمایش‌های مومنانه این مسیر را دنبال می‌کنیم.

سلیمانی با اشاره به پویش‌ها و رزمایش های این بنیاد گفت: امروز در استان سمنان به افراد کم برخوردار جهیزیه، وسایل گرمایشی و سرمایشی و بسته‌های معیشتی  و پروتئینی اعطا خواهد شد و تمام تلاشمان را برای حفظ آبرو و کرامت ایشان حفظ شود.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اقدامات گروههای همکار بنیاد احسان افزود: با پشتیبانی های بنیاد احسان این اقدامات حمایتی گروههای جهادی و خدمت‌رسانی مردمی که بصورت خانه به خانه توسط گروههای مردمی انجام شده است آثار خوبی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های بنیاد احسان  و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در استان سمنان افزود؛ ستاد اجرایی فرمان امام”ره” و بخش های مرتبط با آن هچمون بنیاد برکت، بنیاد احسان ، با توجه به فعالیتهای بسیار ارزشمند و اثرگذاری که دارند، برای توده مردم خصوصا محرومین ، بویژه در این وضعیتی که به یکباره جهان و کشور ما با آن مواجه شده است، مایه امید بخشی است.

ایشان در ادامه افزود: پیوست توانمندسازی خانواده های نیازمند و محروم در خدمت رسانی ها مورد توجه قرار گیرد تا عزت و کرامت خانواده ها بیشتر حفظ و به سمت خودکفا شدن آنها پیش رویم.

همچنین در این دیدار سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان از فعالیت ها و خدمات بنیاد احسان در این استان تشکر نموده و آمادگی خود را برای همکاری در جهت رفع محرومیت در سطح استان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره اعلام نمودند.

کد خبر 4102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =