همراهی ستاد اجرایی و گروه‌های جهادی| سمنان پیشرو در خدمت رسانی

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با گروه‌های جهادی استان سمنان اقدامات ویژه‌ای را برای خدمت‌رسانی به محرومان جامعه صورت داده‌اند.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر یک روزه به استان سمنان با گروه‌های جهادی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد تا از نزدیک در جریان اقدامات جهادی انجام شده در شهرستان‌های استان قرار بگیرد.

اقداماتی که در محروم ترین نقاط، امید افزایی کرده و توانسته در طول سال جاری اقدامات در خور توجهی را به گروه های هدف ارائه کند اقداماتی از قبیل عمرانی و درمانی و بهداشتی که توانسته بخش زیادی از مردم جامعه را در بر بگیرد.

این دیدارها در در دو جلسه جداگانه در شهرهای سمنان و شاهرود با حضور مسئولان گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره از شهرستان های مهدی‌شهر، سمنان، شاهرود، دامغان و میامی برگزار شد و در ادامه جمعی از مسئولان گروه های جهادی به بیان ظرفیت‌ها و اقدامات و فعالیت های خود در حوزه های مختلف در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار در سطح استان پرداختند.

اجرای برنامه های جهادی
سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز به ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه پرداخت و گفت: رسالت اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خدمت رسانی به مردم آن هم با مشارکت اجتماعی و همراهی جریان جوان انقلابی است.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفر یک روزه به استان سمنان با گروه‌های جهادی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد

وی افزود: ساخت و ساز منازل محرومان، ایجاد اشتغال، تسهیل گری برای ازدواج آسان جوانان، توزیع بسته های کمک معیشتی و بهداشتی، آبرسانی به مناطق روستایی و دچار تنش آبی، حمایت از کودکان کار و زنان سرپرست خانوار، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای خانواده‌های نیازمند از اهم فعالیت‌های گروه‌های جهادی در سطح استان است.

سلیمانی با بیان اینکه بنیاد احسان در چهار زمینه آبرسانی، ارتقای فرهنگی، خدمات پزشکی و ساخت یا بازسازی منازل مسکونی در مناطق محروم، از گروه های جهادی حمایت خواهد کرد، افزود: در سال جاری برنامه‌های مختلفی برای شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده در نظر داریم و سعی داریم توسط گروه‌های جهادی این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

تقویت گروه های جهادی
مدیرعامل بنیاد احسان ادامه داد: تقویت گروه‌های جهادی متخصص و تنوع خدماتی که این گروه‌ها ارائه می‌دهند از دیگر اقدامات مهمی است که در سال جاری انجام خواهد شد پویش لبخند احسان با کمک گروه های مردمی و جهادی متخصص و با اعتباری ۳۰ میلیارد ریالی ادامه می یابد.

سلیمانی با بیان اینکه اردوهای جهادی دندانپزشکی در بیش از ۱۲۰ منطقه کم برخورداری که در سراسر کشور شناسایی شده برپا خواهد شد و ۴۰ هزار نفر را تحت پویش قرار خواهند داد، تاکید داشت: سعی شده تا خدمت رسانی به مردم گروه های هدف در همه زمینه ها صورت بگیرد.

بنیاد احسان در چهار زمینه آبرسانی، ارتقای فرهنگی، خدمات پزشکی و ساخت یا بازسازی منازل مسکونی در مناطق محروم، از گروه های جهادی حمایت خواهد کرد

حضور مدیر عامل بنیاد احسان و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان سمنان در منطقه کلاته های شرقی شهرستان میامی و بازدید از کاروان خدمت و لبخند احسان در روستای کرد آباد از دیگر برنامه های امروز بود.

خدمات دندانپزشکی
مدیرعامل بنیاد احسان در قالب یکی از همین دیدارها گفت: با توجه به هزینه زیاد خدمات دندانپزشکی به خصوص برای قشر کم برخوردار، این بنیاد با کمک گروه های جهادی متخصص پویش لبخند احسان را در برای امید آفرینی و رسیدگی به محرومان برنامه ریزی کرده است.

سلیمانی همچنین گفت: کاروان خدمت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با همکاری بسیج اصناف استان سمنان و سپاه میامی به مدت سه روز به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در روستای کردآباد شهرستان میامی مسقر و به ارائه خدمت به مردم محروم این منطقه خواهد پرداخت.

یکی از نکات قابل توجه در اقدامات جهادی ستاد اجرایی و گروه های جهادی، افزایش اعتماد عمومی و رضایت مردم نقاط محروم استان سمنان به خصوص روستاها است.

کد خبر 4103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =