امام جمعه بوشهر: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان نیازمند همکاری صنایع است

گروه استان‌ها - امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم ورزش در پویایی و نشاط جامعه بر توجه به توسعه ورزش در همه سطوح سنی تأکید کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی نیازمند نگاه ویژه صنایع بزرگ استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال خیابانی یادواره شهدای 15 خرداد با اشاره به اینکه ورزش در سلامت، نشاط و شادابی خانواده و جامعه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد اظهار داشت: ورزش مقدمه‌ای برای توسعه سلامت، رونق و پویایی جامعه محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مردم این استان همواره توجه ویژه‌ای به ورزش می‌دهند گفت: بوشهر، یک استان ورزشی و دارای استعدادهای درخشان در رشته‌های مختلف است که این مهم در میدان‌ها و مسابقات ورزشی در سطح ملی و بین‌المللی مشهود است.

امام جمعه بوشهر توسعه زیرساخت ورزش‌های همگانی و قهرمانی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: با توجه به وجود استعدادهای مهم ورزشی، توسعه زیرساخت لازم در رشته‌های مختلف باید مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش مهم ورزش در پویایی و نشاط جامعه بر توجه به توسعه ورزش در همه سطوح سنی تأکید کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی نیازمند نگاه و همکاری ویژه صنایع بزرگ است.

صفایی بوشهری نقش صنایع در حمایت از ورزش و هیئت‌های ورزشی را مهم دانست و بیان کرد: با وجود ظرفیت‌های مهم صنعتی عظیم در استان باید این صنایع نسبت به حل مشکلات ورزشی بر اساس قانون همکاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با قدردانی از  مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اجرا طرح‌های مختلف حمایتی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی و ورزشی تصریح کرد: این نهاد نقش تاثیرگذاری در عرصه رسیدگی به مشکلات جامعه و محرومان دارد که خدمات آنان درخور تحسین است.

شرکت 59 تیم از 3 محله خانه‌ احسان استان بوشهر در  مسابقات فوتبال خیابانی

مسابقات فوتبال خیابانی یادواره شهدای 15 خرداد با همکاری بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شرکت نفت و گاز پارس، قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و معاونت اجتماعی و امور استان‌های ستاد توسط 110 محله خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا شد.

در سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام مسابقات فینال در 2 رده 12 تا 15 سال و 15 تا 18 سال برگزار و جوایز تیم‌های قهرمان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر و سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اهدا شد.

27 هزار گروه جهادی در کشور با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری دارند

در این دوره از مسابقات 59 تیم از 3 محله خانه‌های احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر شرکت کردند.

کد خبر 4124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =