دیدار مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در زمینه تعاملات ارائه خدمات به زائران اربعین مرز مهران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام محمد زارع در این دیدار، اظهار کرد: ستاد اجرایی با تمام توان جهت ارائه خدمات در همه زمینه ها به زائران اربعین مرز مهران پای کار آمده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی،افزود: در زمینه پزشکی و درمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در نظر دارد یک بیمارستان فوق تخصصی با همه امکانات پزشکی و درمانی در ایام اربعین در مرز مهران مستقر کند.

زارع، با اشاره به اینکه تحقق اهداف اسقرار بیمارستان مذکور در گرو کمک و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان است،افزود: اگر ستاد اجرایی و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه ارائه خدمت درمانی به زائران اربعین مرز مهران در کنار هم قرار بگیرند قطعا بهترین نوع خدمت میتوانند ارائه دهند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ابراز امیدواری کرد این دو نهاد با همکاری هم در حوزه پزشکی و درمان به نحو احسن در خدمت زائران باشند.

کد خبر 4228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =