اهدای بسته‌های "لبخند مادری" این بار به خانواده‌های ورامینی

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: به خانواده هایی که از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزندان سه قلو و بیشتر می‌شوند کمک های حمایتی اعطا می‌شود.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد به همراه امام جمعه شهر ورامین با حضور در منزل دو زوج ورامینی والدین فرزندان سه قلو ، با اهدای بسته های «لبخند مادری» با آنها دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل این بنیاد در حاشیه این دیدار گفت: از وظایف مهم بنیاد ۱۵ خرداد در دوره جدید پرداختن به موضوع جوانی جمعیت است که در این زمینه کارویژه های متعددی  از جمله  طرح ملی "لبخند مادری" تعریف شده که در قالب این طرح و در گام نخست آن به خانواده هایی که از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزندان  سه قلو  و بیشتر می شوند، کمک های حمایتی شامل کارت هدیه به مادر ، تامین پوشک مورد نیاز به مدت 6 ماه و بسته های لبخند مادری حاوی ۴۰ قلم لوازم مورد نیاز نوزادان به ارزش تقریبی هر بسته ۴ میلیون تومان به ازای هر فرزند اهدا می شود.

وی افزود: هدف گذاری ما برای امسال توزیع  ۵ هزار بسته است که ان شاءلله در سال‌های آینده با حمایت خیرین و شرکای اجتماعی این تعداد افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد در ادامه با بیان اینکه پیری جمعیت یک تهدید جدی برای کشور محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: پیرامون این موضوع، اراده خوبی در دولت و مجلس شورای اسلامی شکل گرفته و از سمت مردم هم می بایست یک حرکت بزرگ شکل بگیرد تا بتوانیم با افزایش نرخ رشد جمعیت به سمت ساختن یک جامعه جوان و پویا در آینده گام برداریم.

علیان زادگان افزود: پویش لبخند مادری در قالب یک طرح بزرگ ملی طی ماههای آتی و با برنامه ریزی های صورت گرفته در تمامی استانهای کشور فراگیر خواهد شد.

کد خبر 4229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =