نشست صمیمی مسئولین خانه های احسان استان تهران با دکتر عسگری معاون اجتماعی و امور استان های ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)

نشست صمیمی مسئولین خانه های احسان تهران با دکتر عسگری معاون اجتماعی و امور استان های ستاد در قرارگاه  تحول و توانمندسازی محلات برگزار گردید.

نشست صمیمی مسئولین خانه های احسان تهران با دکتر عسگری معاون اجتماعی و امور استان های ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)

نشست صمیمی مسئولین خانه های احسان تهران با دکتر عسگری معاون اجتماعی و امور استان های ستاد در قرارگاه  تحول و توانمندسازی محلات برگزار گردید.
در ابتدای این نشست مسئولین خانه های احسان  به ارائه  گزارش و نقطه نظرات خود در محلات هدف پرداختند.
در ادامه نشست آقای دکتر عسگری  ضمن یاداوری فضلیت های ایام ذی القعده و ذی الحجه به علل کثرت داستان های حضرت موسی در قرآن پرداخته و ذکر کردند شاید یکی از این دلایل مبارزه علنی حضرت با جبهه طاغوت است.
فلذا این داستان شاید در ظهور حضرت ولیعصر(عج) هم تکرار شود و یکی از کارهای اصلی حضرت بقیه الله (عج) رفع استضعاف می باشد.
معاون اجتماعی ستاد ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته  و استفاده از ظرفیت بخش های مختلف ستاد در حوزه اشتغال، مسکن، اربعین و... در محلات  را جزو اولویت های برنامه ای دانستند.
دکتر عسگری در این دیدار صمیمی کارهای انجام شده در محلات هدف را خیلی ارزشمند دانستند و به دو نکته اشاره نموده و بیان داشتند: نکته اول اینکه اگر از داخل توانستیم خودمان را اصلاح کنیم می توانیم محله را اصلاح کنیم و نکته دوم اینکه در این مسیر ثابت قدم باشیم.
این نشست که با حضور دکتر آقامحمدی رییس ستاد تحول محلات برگزار گردید که در راستای طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات ٢٠٢٠میباشد.

کد خبر 4328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =