احیای طرح‌های نیمه فعال و غیر فعال حوزه کشاورزی شهرستان زیرکوه

همتی مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام گفت:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آمادگی کامل برای احیای طرح‌های غیر فعال و نیمه فعالی در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی را دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، همتی مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام در سفر به شهرستان زیرکوه گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با همکاری استانداری خراسان جنوبی بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امضا کرده اند با عملیات و آماده سازی زیرساخت‌ها در حوزه مدیریت تامین و ارزش حوزه کشاورزی توانسته اند با همکاری یکدیگر یک هم افزایی موثری در شهرستان‌های مختلف داشته باشند.
وی افزود:در شهرستان مرزی زیرکوه  اتفاقات از قبیل راه‌اندازی بازار دام که با حدود ۳۰ میلیارد ریال هزینه، به بهره برداری رسیده  و طرح توسعه آن در حال اجراست و اقدامات ایمنی آن نیز در دست بررسی و اقدام است.
همتی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، آمادگی کامل را برای احیای  طرح‌های غیر فعال و نیمه فعال‌ای که در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی در شهرستان زیرکوه را دارد افزود:کمیته‌ای ذیل استانداری و فرمانداری شهرستان تشکیل می‌شود  و نسبت به احیای آن اقدام می‌کنیم.
مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در خصوص آب‌های بلااستفاده که در شهرستان وجود دارد و با سرمایه‌گذاری جزئی فعال میشود گفت:آمادگی داریم آن‌ها را نیز به چرخه تولید وارد نماییم.
 وی افزود:در حوزه محصولات استراتژیک مثل زرشک و زعفران که در استان خراسان جنوبی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آمادگی داریم، زنحیره تامین آن را از تولید تا نگهداری و فروش، شکل دهیم.

کد خبر 4341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =