با همت شرکت پردیس ستاد اجرای فرمان امام دو طرح صنعت دام در شهرستان نهبندان با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در مراسم بهره برداری از طرح بازار عرضه دام و کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین در شهرستان نهبندان گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است. سید مجتبی موسوی گفت: میدان عرضه دام زنده نهبندان دارای ۳۹ غرفه شامل ۱۰ غرفه دام سنگین و ۲۹ غرفه دام سبک، انبار آذوقه، استراحتگاه و فروشگاه عرضه دام سبک و سنگین است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی در مراسم بهره برداری از طرح بازار عرضه دام و کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین در شهرستان نهبندان گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
سید مجتبی موسوی گفت: میدان عرضه دام زنده نهبندان دارای ۳۹ غرفه شامل ۱۰ غرفه دام سنگین و ۲۹ غرفه دام سبک، انبار آذوقه، استراحتگاه و فروشگاه عرضه دام سبک و سنگین است.
وی با بیان اینکه ظرفیت این میدان دام ۵۰۰ راس دام سنگین و پنج هزار راس دام‌سبک است، گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومانی شرکت گسترش توسعه گری پردیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومانی استانداری خراسان جنوبی در زمینی به مساحت ۲ هکتار احداث شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین نهبندان، هم به عنوان اولین کشتارگاه تیپ ۴ کشور نیز با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.
موسوی افزود: این طرح در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۵۰۰ متر مربع احداث شده که ظرفیت کشتار پنج راس دام سنگین و ۵۰ راس دام سبک در روز را دارد و در راستای تکمیل زنجیره هاب شتر در نهبندان احداث شده است.
وی گفت: احداث این پروژه از جمله برنامه‌های سند محرومیت‌زدایی نهبندان است که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عملیاتی شده، همچنین این طرح دارای سردخانه ۱۱تنی است.
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: حجم اعتبارات هزینه شده برای اجرا و بهره‌برداری از نخستین کشتارگاه صنعتی تیپ ۴ کشور، ۶ میلیارد تومان است که چهار میلیارد تومان آن سرمایه گذاری شرکت گسترش توسعه گری پردیس ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و بخش خصوصی و ۲ میلیارد تومان هم آورده استانی دارد.
این طرح‌ها امروز با حضور مدیر هلدینگ کشاورزی و شماری از نمایندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی خراسان جنوبی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 4343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =