واحد های راکد بخش کشاورزی خراسان جنوبی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام احیا می شوند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در نهبندان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای راه‌اندازی یک ستاد در زمینه احیای واحدهای راکد و غیرفعال بخش کشاورزی و امنیت غذایی استان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده تا شاهد فعال شدن این واحدها باشیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در نهبندان گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای راه‌اندازی یک ستاد در زمینه احیای واحدهای راکد و غیرفعال بخش کشاورزی و امنیت غذایی استان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده تا شاهد فعال شدن این واحدها باشیم.
آقای قناعت در حاشیه افتتاح کشتارگاه تیپ ۴ در شهرستان نهبندان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: واحدهایی در سطح استان داریم که به خاطر تکانه‌های اقتصادی خارجی و داخلی تعطیل و یا نیمه فعال شده‌اند.
وی با بیان اینکه یکی از کارهای ارزشمندی که نهادهای انقلابی به ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام می‌دهند توجه ویژه به نقاط محروم و کم‌برخوردار است، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی و در شهرستان نهبندان با تعامل، همکاری و هماهنگی که مجموعه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ایجاد کرده، توانسته‌اند توجه ویژه و خاصی به شهر نهبندان داشته باشند.
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح کشتارگاه صنعتی تیپ ۴  در شهرستان نهبندان بودیم، گفت: احداث کشتارگاه‌های تیپ ۴ توسط ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در شهرستان‌های زیرکوه و طبس هم در دست اجراست.
آقای قناعت همچنین افتتاح بازار عرضه دام در نهبندان را یک اقدام بسیار ارزشمند دانست و گفت: افتتاح این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال، شاهد تمرکز در خرید و فروش دام با توجه ویژه به موضوعات بهداشتی و علمی خواهیم بود.

کد خبر 4344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =