تفاهم نامه های ستاد اجرایی فرمان امام با استانداری خراسان جنوبی، از تفاهم نامه های موفق و پیشرو در سطح استان ها

مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: تفاهم نامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با استانداری خراسان جنوبی از تفاهم نامه های همکاری موفق و پیشرو در سطح استان ها بوده که نمود آن کاملاً مشخص است. همتی با بیان این مطلب در جلسه بررسی تفاهم نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تفاهم نامه استان بدون بیکار نیز باید طوری رقم بخورد تا در چند سال آینده شاهد کارهای زیربنایی مطلوبی در استان باشیم.

مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: تفاهم نامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با استانداری خراسان جنوبی از تفاهم نامه های همکاری موفق و پیشرو در سطح استان ها بوده که نمود آن کاملاً مشخص است.
همتی با بیان این مطلب در جلسه بررسی تفاهم نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: تفاهم نامه استان بدون بیکار نیز باید طوری رقم بخورد تا در چند سال آینده شاهد کارهای زیربنایی مطلوبی در استان باشیم.  
وی با تاکید بر این که تفاهم نامه جدید از جنس تکمیل  زنجیره است، تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه ما زنجیره های مختلف اشتغالزایی در حوزه های گوناگون را تکمیل نموده و از این طریق ارزش افزوده ایجاد می کنیم.
به گفته وی؛ در حوزه دامداری و دامپروری 120 تن شیر تولید و به خارج استان انتقال می یابد که باید این موضوع به درستی مدیریت شود.
مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) افزود: باید در قالب این تفاهم نامه دو سه کارخانه غیر فعال یا نیمه فعال استان را دوباره راه اندازی کنیم.
همتی متذکر شد: با توجه به وجود دام سنگین از جنس شتر و  دام سبک از جنس بز و تخصص پرورش آن ها در استان باید بتوانیم در سطح منابع طبیعی و در انجام اقداماتی نظیر تولید نهاده های دامی موفق عمل نماییم.
وی ادامه داد: چنانچه بتوانیم با همکاری منابع طبیعی به مدل درستی از تولید علوفه ارزانقیمت برای دام دست پیدا کنیم، می توانیم با ارائه تسهیلات و با ایجاد صنایعی از جنس احداث دامداری صنعتی، خرید دام و... به تولید پایدار  گوشت قرمز و اشتغالزایی کمک نماییم.
مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: کشاورزان شهرستان زیرکوه به 200 بارگاه زرشک نیاز دارند که بتوانند محصول خود را برای مدتی نگهداری نموده و آن را با قیمت مناسب تری به فروش برسانند لذا می توانیم با پرداخت تسهیلات در قالب این تفاهم نامه، این ارزش افزوده را برای کشاورزان منطقه ایجاد کنیم.
همتی تأکید کرد: تجربه کشتارگاه شهرستان نهبندان نشان داد باید جنس کارها را از پروژه های شاخص به سمت بنگاه های کوچک و متوسط تغییر داد

کد خبر 4348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =