توزیع ۲۵ هزار بطری آب معدنی سرد در بین زائران《عرفه》کربلای معلی مرز مهران

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام،جناب آقای زارع گفت: بیش از ۲۵ هزار بطری آب معدنی سرد در بین زائرانی که جهت شرکت در مراسم دعا عرفه به کربلای معلی از مرز مهران تردد کرده اند توزیع شده است.


به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، 《محمد زارع》، اظهار کرد: مرز مهران هم اکنون مرز شور و شعف زائرانی است که قصد دارند تا با عبور از مرز زمینی مهران در مراسم عرفه کربلای معلی شرکت کنند و روح و جان خود را از معنویت این دعا معنا بخشند و توشه دنیا و آخرت خود را از دعایی که منتسب به سالار شهیدان است بگیرند.

وی افزود: گرمای سوزان مهران و دشت‌های تفتیده آن نیز برای زائران کربلای معلی، خنکنای فرحبخشی است که مشتاقان را به خود فرا خوانده است و سفر در پیش گیرندگان آن نیز برای راز و نیاز و زمزمه «أَنْتَ الَّذِی مَنَنْتَ أَنْتَ الَّذِی أَنْعَمْتَ أَنْتَ الَّذِی أَحْسَنْتَ أَنْتَ الَّذِی أَجْمَلْتَ‏» سر از پا نمی‌شناسند.

زارع، با بیان اینکه مرز مهران در این ایام از سال بسیار گرم بوده و دسترسی زائران به آب سر بسیار مهم و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام جهت رفاه حال زائران عزیز بیش از ۲۵ هزار بطری آب معدنی سرد در مرز مهران توزیع کرده است. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، تصریح کرد: بنابر اعلام مسئولان مربوطه تاکنون بیش از ۳۳ هزار زائر از مرز مهران جهت شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلای معلی از مرز مهران تردد کرده اند.

کد خبر 4353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =