دیدار سلیمانی مدیرعامل بنیاداحسان و مدیر کل ستاد استان ایلام با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام جناب آقای حجت الاسلام  و المسلمین کریمی تبار

مدیر عامل بنیاد احسان گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی و محرومیت ها را می توان با گروه های جهادی فعال و دغدغه مند در سطح مناطق مختلف حل کرد.

ه گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان ایلام 《سعید سلیمانی》 در این دیدار اظهار کرد: گروه های جهادی، جریان پیش برنده ای هستند که به واسطه حضور  نیروهای نخبه و فعال در قالب گروه های جهادی می توانند زمینه ساز فعالیت های عام المنفعه شوند.

وی افزود : گروه های جهادی ظرفیت های بسیار خوبی در راستای محرومیت زدایی هستند.

سلیمانی خاطرنشان کرد : در استان ایلام گروه های جهادی فعال بسیار خوبی وجود دارد که لازم است مورد حمایت قرار گیرند.

مدیر عامل بنیاد احسان کشور اضافه کرد: در یکسال گذشته تلاش شده است که حمایت ها از اقشار محروم و نیازمند متنوع شود.

وی خاطرنشان کرد : راهبرد اصلی این است که پویش های مختلف با محوریت گروه های مردمی برای کمک به محرومین و محرومیت زدایی با همکاری گروه های جهادی راه اندازی شود و این امر با مشارکت مردم همراه است.


در ادامه حجت الاسلام و المسلمین  دکتر کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز اظهار کرد:  در گروه های جهادی بچه های دلسوز و دغدغه مند، در کنار هم قرار گرفته اند و در یک کار جمعی در راستای محرومیت زدایی فعالیت می کنند یک کار ارزشمند است.

وی افزود: گروه های جهادی در کار خود موفق هستند اما بیشترین مسأله پیش روی گروه های جهادی منابع مالی و حمایت از گروه های جهادی است.

کریمی تبار خاطر نشان کرد : حلقه اتصال گروه های جهادی با ائمه جمعه و روحانیت معزز در مناطق مختلف استان برقرار شود که مهم ترین کانال نسل جوان با ولایت و مسایل دینی، روحانیون و ائمه جمعه هستند.

کد خبر 4390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =