گروه های مردمی و جهادی هدیه الهی به کشور هستند

مدیرعامل بنیاد احسان کشور نیز در این آیین گفت: حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایلام سبب شد با مسائل و مشکلات این استان بیشتر آشنا و درصد رفع آنها شویم.

سعید سلیمانی افزود: با کمک گروه های جهادی و مردمی می توان هیچ محروم در ایلام وجود نداشته باشد و ان زمان که این اتفاق رخ دهد ان روز عید ما است. در این راستا ستاد اجرایی استان با برنامه ریزی این زمینه را فراهم کند.
وی بیان داشت: مدیریت منظم جریان اربعین طی یک ماهه محرم تا اربعین به خوبی نشان میدهد توان مدیریتی جریانات مردمی و حاکمیتی در استان در حدی است که با اتکیه بر این توان اقتصادی و اجتماعی مسائل و مشکلات حل شود.
مدیرعامل بنیاد احسان کشور اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان در این راستا نشست هایی را برگزار کند تا هم بیشتر با نیروهای جهادی و مردمی آشنا و  هم خلأی موجود رفع شود. حتی می توان ایلام به عنوان استان پایلوت کشور معرفی و یک برنامه جامع پیشرفت استانی از طریق گروه های مردمی پیگیری شود.


وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های اقتصادی و هم مرز بودن ایلام با کشور عراق، زمینه پیشبرد اهداف فراهم است.
سلیمانی بیان داشت: توجه ویژه ای که در ایام اربعین به ایلام می شود امکانات طوری سازماندهی شود که زیر ساخت های لازم ایجاد و به حل این مساله کمک شود.
وی عنوان کرد: متاسفانه تاکنون از ظرفیت گروه های مردمی و جهادی به خوبی استفاده نشده است. اینچنین جریان باهوش و نخبه هدیه الهی به کشور هستند.
مدیرعامل بنیاد احسان اضافه کرد: محموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان با همکاری دستگاه های متوالی این حوزه از جمله سپاه، بسیج و .. می تواند به مسایل مردم  ورود و مشکلات موجود را حل کند.

کد خبر 4391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =