توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در پویش احسان غدیر در بوشهر

بوشهر- مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان بوشهر از طبخ و توزیع ۷۰ هزار پرس غذای گرم در پویش احسان غدیر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمحمدحسن تقی زاده ظهر امروز بمناسبت عید الله‌اکبر، عید غدیر ضمن حضور در یکی از مراکز طبخ غذا در شهر بوشهر اظهار داشت: طبخ غذا با مشارکت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیرین در طرح احسان غدیر انجام شده است.

وی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، امسال نیز مانند سال‌های قبل اقدام به مشارکت در طبخ غذای گرم برای اطعام خانوارهای مناطق هدف کرده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سراسر کشور یک میلیون پرس غذا در این ایام توزیع می‌شود.

تقی زاده در ادامه گفت: در استان بوشهر نیز ۷۰ هزار پرس غذای گرم توسط ۵۰ گروه جهادی و خیریه‌های بسیار فعال همکار با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تمام ۱۰ شهرستان استان بوشهر و برخی شهرها و روستاهای بزرگ در حال پخت و توزیع است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر در پایان اعتبار انجام شده برای این امر خیر را در استان بوشهر بالغ بر ۳.۳ میلبارد ریال اعلام کرد و از تمام دست اندرکاران و خیرین در این امر خداپسندانه در روز عید بزرگ غدیر تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =