به ابتکار خانه احسان محله اشکفتک جلسه ای با حضور فعالان اجتماعی و مسئولین استانی ، شهرستانی و شهری در این محله برگزار گردید.

در این نشست مهمترین مشکلات اشکفتک مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین حاضر در جلسه آخرین وضعیت اجرای پروژه های درحال ساخت و پیگیری های صورت گرفته  را گزارش نمودند.

به ابتکار خانه احسان محله اشکفتک جلسه ای با حضور فعالان اجتماعی محله، مهندس ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد و مدیران ارشد استانی و شهری در محل خانه احسان این محله برگزار شد.

در این نشست مهمترین مشکلات اشکفتک مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین حاضر در جلسه آخرین وضعیت اجرای پروژه های درحال ساخت و پیگیری های صورت گرفته  را گزارش نمودند.
در این جلسه که علاوه بر فرماندار شهرستان شهرکرد و معاون عمرانی ، مدیران کل راه و شهرسازی استان، مدیرکل نوسازی مدارس استان ،مدیرکل منابع طبیعی استان ، رییس آموزش و پرورش ناحیه یک، رییس شورای اسلامی شهر و معاون شهرسازی شهرداری شهرکرد حضور داشتند، وضعیت مرکز بهداشتی درمانی اشکفتک، چمن مصنوعی ،  وضعیت ورودی های اشکفتک ، مسایل مرتبط با بازآفرینی شهری ، آسفالت معابر و وضعیت مدارس  از جمله دبستان فارابی ، دبستان سمیه و مدرسه رقیه مورد بررسی قرار گرفت.
 مهندس ارژنگ علاوه بر اخذ گزارش هر یک از پروژه های درحال اجرا و تاکید بر پیگیری مسایل تا زمان تکمیل ، از مسولین مربوطه خواست ضمن تسریع در اجرای پروژه های درحال اجرا ، پروژه های جدید بازآفرینی جهت جذب بیشتر بودجه از مرکز تلاش نمایند.
در جلسه فوق مهندس بیاتی رییس شورای اسلامی شهرکرد بر اجرای قانون بازآفرینی در ناحیه غرب تاکید و عنوان کرد بزودی آسفالت معابر اشکفتک شروع خواهد شد.
در ادامه مهندس رهی مدیر کل نوسازی مدارس استان و آقای اکبری رییس آموزش و پرورش ناحیه یک عنوان نمودند نوسازی و بازسازی مدارس از جمله مدرسه فارابی در اولویت قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی هم با تاکید بر انجام وظایف از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان بیان داشتند : پروژه چمن مصنوعی آماده تحویل به مسولین ورزش و جوانان جهت تکمیل و آماده سازی می باشد. همچنین ایشان ضمن  آمادگی اداره کل راه و شهرسازی را جهت حل مشکل زمین های شمال اشکفتک اعلام نمودند و افزودند: این امر نیازمند تصمیم واحد از سوی مربوطه در همه دستگاه‌های متولی می باشد.
 در همین زمینه مقرر شد کمیته های تخصصی با محوریت فرمانداری و حضور مسولین مربوطه تشکیل و مسایل و مشکلات مطرح شده بصورت تخصصی تا پایان عملیات اجرایی و حل مشکلات صورت گیرد.

کد خبر 4473

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =