به همت خانه احسان محله میدان امام حسین(علیه السلام) شهر رشت جشن غدیر در"محلات پیرکلاچای،آتش نشانی و شهرک صبا"برگزار گردید.

همزمان در ایام عید امامت و ولایت پخت و توزیع بیش از ۱۱۱۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم با اولویت توزیع در بین خانواده های کم برخوردار شهر رشت انجام شد.

به همت خانه احسان منطقه میدان امام حسین(علیه السلام) شهر رشت جشن غدیر در"محلات پیرکلاچای،آتش نشانی و شهرک صبا"برگزار گردید.

همزمان در ایام عید امامت و ولایت پخت و توزیع بیش از ۱۱۱۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر خم با اولویت توزیع در بین خانواده های کم برخوردار شهر رشت.


مدیر خانه احسان محله میدان امام حسین(ع) شهررشت بیان داشت:این تعداد غذا در قالب برنامه پویش احسان غدیر با حمایت بنیاد احسان  و با مشارکت و همراهی مجموعه مسجد امام حسین(ع) ،گروه جهادی قدیم الاحسان و پایگاه مقاومت بسیج شهید یوسف کاشفی شهر رشت پخت و توزیع شده است.


مصطفی کاشفی تاکید کرد: اطعام در روز غدیر خم  یکی از اقدام های سفارش شده در آموزه های دینی است که اجرای چنین طرح هایی به ترویج این سنت حسنه اسلامی کمک می کند.
وی اطعام نیازمندان به‌ ویژه رسیدگی به ایتام را از ویژگی های شخصیتی مولای متقیان عنوان کرد و افزود: طرح‌ ضیافت غدیر در این راستا و برای ترویج مکتب علوی اجرا شده است.
وی خاطر نشان کرد ، برنامه های دیگری از جمله برپائی ایستگاه صلواتی به مدت دو روز  و پخش هندوانه،شیرنی،شربت،شکلات ، برپائی جشن شب غدیر همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ، سخنرانی و مولودی خوانی
وهمچنین ویژه برنامه نورافشانی و توزیع نان صلواتی در دو نانوایی منطقه با همراهی گروه های مردمی و  خیرین منطقه پیگیری و اجرا گردید.

کد خبر 4484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =