برگزاری ۵ کارگاه آموزشی در رویداد توانمندسازی محیا ویژه جهادگران  خانه احسان چغادک

اولین رویداد توانمند سازی محیا با برگزاری ۵ کارگاه آموزشی جهت توانمندسازی ارکان جهادی خانه احسان چغادک توسط قرارگاه جهادی شهید برونسی و جمعیت دانشجویی امام حسن ع برگزار شد.

کارگاه جلب مشارکت مردمی و روایتگری اجتماعی با حضور اساتید حجت الاسلام زروندی ، پنل پیشرفت منطقه ای و مسئله شناسایی با تدریس حیدر قایدی،  برگزار شد.

در ادامه با تقسیم بندی مخاطبین به دسته های خانوادگی، پنل های تخصصی دوره محیا آغاز شد. در پنل نهاد محله که با ارائه مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن ع استان خراسان رضوی انجام شد، به بیان نحوه فعالیت در “محله” حاشیه نشین پرداخته شد. 
محمد صادق رستم زاده مطالب کاربردی را به شرکت کنندگان توضیح دادند. همزمان با این پنل، پنل تشکیلات اجتماعی و چگونگی  فرآیند حاشیه نشینی توسط محمود بنا حق دوست انجام شد. اهمیت زنان و خانواده در محلات حاشیه نشین برای حل مسائل مناطق از مطالب ارائه شده توسط ایشان بود. 
در روز سوم این رویداد که با استقبال خوب جهادگران شهید برونسی برگزار گردید استاد علی اصغری بیرجندی به مسائل و دامنه اشتغال و  موضوعات مرتبط با اشتغال را جهت متربیان این دوره  ارائه دادند.

حسن ختام این رویداد با حضور مهدی برونسی فرزند شهید برونسی در موضوع ایثار و شهادت و ارائه روحیات جهادی شهید برونسی پیگیری شد.

از تمایز این دوره می توان بحضور خانوادگی نیروهای جهادی (خانه احسان) اشاره کرد.
شایان ذکر است جهادگران در پایان هر کدام در هسته های مختلف بوم پیشرفت منطقه ای خود را تکمیل نمودند.

(روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان بوشهر)

کد خبر 4533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =