پویش ملی نسیم احسان در خراسان جنوبی برگزار گردید

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی از اهدا بیش از ۲۲۰ وسیله سرمایشی به نیازمندان و افراد کم برخوردار در قالب طرح نسیم احسان خبر داد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: طرح نسیم ملی احسان امروز در سطح استان اجرا شد و بسته‌های سرمایشی با کمک گروه‌های جهادی و خیرین تهیه و بین نیازمندان و افراد کم برخوردار توزیع شد.

او افزود: در این مرحله که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شده بیش از ۲۲۰ وسیله سرمایشی از قبیل کولر، پنکه ساده و پنکه دیواری به ارزش ۶ میلیارد ریال تهیه و بین افراد نیازمند اهدا می‌شود.

موسوی گفت: همچنین مبلغ یک میلیارد ریال نیز برای تعمیر وسایل سرمایشی به گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اهدا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: از ابتدای امسال نیز بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بحث خدمات اجتماعی بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی که ارزش هر بسته بیش از ۷۰۰ هزار تومان بوده است.

او گفت: در طرح لبخند احسان نیز بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در بحث دندان پزشکی هزینه شده و قرار است در مهرماه نیز ۶ هزار بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

کد خبر 4617

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =