برگزاری پنجمین جلسه شورای اجتماعی استان البرز در سال ۱۴۰۱

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت (ره) استان البرز و غرب استان تهران ، چهارمین جلسه شورای اجتماعی این اداره کل با حضور مدیر کل ، معاون اجتماعی و اعضای شورای اجتماعی استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیر کل ستاد ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز کشور به ارائه توضیحاتی پیرامون اقدامات ستاد در مردادماه پرداختند.

پویش نسیم احسان با اهداء ۳۷۰ دستگاه کولر به اقشار کمتر برخودار استان در مرداد ماه انجام شد.

ایشان در ادامه به خدمات ستاد طی سیل ماه جاری در روستای ناریان شهرستان طالقان اشاره و بر ادامه پیگیری های لازم جهت بهبود وضعیت زیرساخت این روستا تاکید داشتند.

همچنین ایشان پیرامون پویش مشق احسان ، سفر زیارتی رهسپاران عصر ظهور از خانه های احسان استان و همچنین ابلاغ ایجاد مدارس تولید و مهارت احسان در استان نیز توضیحاتی ارائه نمودند.

ایشان در توضیح پیرامون مدارس تولید و مهارت اینطور بیان کردند که در این مدارس علاوه بر مهارت های فردی و شغلی ، مهارت های فنی و آموزش های متناسب با ظرفیت های بومی منطقه نیز مورد توجه قرار می گیرد.

در ادامه معاون اجتماعی ستاد به بیان جزئیات دستورالعمل پویش مشق احسان و فرایند اجرایی آن اشاره و توضیحات تکمیلی سفر زیارتی کربلای معلی را بیان کردند.

کد خبر 4626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =