پویش مشق احسان در استان البرز برگزار می شود

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، پویش مشق احسان با هدف تهیه و توزیع ۷۲۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر در مناطق کم برخودار استان البرز اجرایی می شود.

پورسلیمانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای پویش مشق احسان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان البرز خبر داد.

ایشان ضمن اشاره به مسأله محور بودن اقدامات بنیاد احسان و  متناسب بودن پویش ها با نیازهای روز جامعه،  اعلام کرد این پویش در نیمه اول شهریور ماه اجرایی می شود.

مدیرکل ستاد در استان البرز در ادامه گفت: این بسته ها شامل کیف ، دفتر های مختلف ، مداد ، خودکار، پاک کن، تراش ، مداد رنگی ، لیوان ، جامدادی و ... به ارزش ریالی هر بسته حدود ۳ میلیون ریال می باشد که ان شاءالله ۷۳۰۰ بسته مشق احسان بین دانش آموزان در مناطق کم برخودار استان توزیع خواهد شد.

پورسلیمانی پیرامون راه های مشارکت در این حرکت مبارک گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند از راه های ذیل در این امر خیر مشارکت نمایند:
۱. غرفه هایی که توسط گروه های جهادی و مساجد در ۱۵ نقطه استان جهت دریافت مشارکت های مردمی برقرار خواهد شد.
۲. از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی EHSAN.IR
۳. از طریق کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰*
۴. از طریق واریز وجه به حساب بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شماره کارت
۵۰۴۰۷۲۱۱۱۱۶۶۶۴۰۱

ایشان در پایان به نحوه شناسایی دانش آموزان درمناطق کم برخودار اشاره و توضیح داد: دانش آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه های جهادی ، مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه های فعال در عرصه عدالت آموزش و ارتباط ایشان با مدارش شناسایی و معرفی می شوند تا از این خدمات بهره مند شوند.

کد خبر 4629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =