ایجاد ۱۱۰ شغل جدید در منطقه محروم دره‌شهر ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام

با مشارکت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، برای ۱۱۰ جوان دره شهری شغل ایجاد شده است.

هادی جوهری، معاون تأمین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت با بیان این مطلب افزود: با مشارکت ۵۴ میلیارد ریالی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ضمن تولید ماهانه ۹۰ تن مواد سلولزی، برای ۱۱۰ نفر در منطقه محروم دره شهر ایلام شغل ایجاد شد.
جوهری افزود: مشارکت بنیاد برکت با هدف رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار با شرکت بهشت ریواس دره‌شهر در سال ۱۳۹۵ باعث فعالیت مجدد این واحد تولیدی پس از یک دوره توقف تولید شد و این شرکت در حال حاضر ۹۰ تن محصولات سلولزی را به شکل ماهانه تولید و به بازار عرضه می‌کند. این واحد صنعتی همچنین دارای توان تولید ۱۴ نوع محصول مختلف در زمینه انواع محصولات سلولزی است.
معاون بنیاد برکت از مشارکت این بنیاد با ۹ بنگاه اقتصادی در استان ایلام خبر داد و افزود: بنیاد برکت پس از به ثبات رسیدن و سوددهی، از چهار بنگاه خارج شده و سهام خود را به مردم واگذار کرده است.
جوهری خاطرنشان کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام تا به امروز ۳۶۳۱ طرح توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و فرهنگی و خدمات بیمه‌ای را با حجم سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۲۸۵ میلیارد ریال در استان ایلام در دست اقدام دارد یا به بهره‌برداری رسانده است.
کد خبر 471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =