برگزاری نشست هم اندیشی مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت در استان آذربایجان شرقی با حضور رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت و مدیرکل ستاداجرایی در استان

هدف گزاری بنیاد برکت برای ایجاد چهار هزار شغل در سال 1401 در استان

در این نشست صمیمانه که با حضور رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت و هیئت همراه برگزار گردید مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده بنیاد برکت ، از زحمات مجریان و تسهیلگران استان قدردانی نموده و  گزارشی از اقدامات بنیاد برکت در استان را ارائه نمودند.

مصباح ربانی افزود: تا کنون بیش از 4700 طرح اشتغالزایی از طریق اعطاء تسهیلات اشتغالزایی و با تسهیلگری مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت در استان ایجاد شده است  و این امر منجر به ایجاد بیش از سیزده هزار شغل در استان گردیده.

رئیس هیئت مدیره بنیاد برکت نیز با تقدیر تلاشهای مجموعه ستاد اجرایی در استان و همچنین مجریان و تسهیلگران بنیاد برکت به تبیین اهداف و برنامه های محرومیت زدایی و اشتغال زایی بنیاد برکت پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همت دست اندر کاران ستاد در استان اهداف عالیه ستاد محقق گردد.

آقای دکتر عسکری آزاد با بیان این که امسال در استان برای ایجاد بیش از چهار هزار شغل از طریق تسهیلگری برنامه ریزی شده ابراز کرد درصورت تحقق این مهم، امکان افزایش این تعداد نیز میسر خواهد بود. 

کد خبر 4714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =