تقدیر ویژه استاندار از مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)+ جزئیات

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای برنامه ریزی که با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تقدیر و تشکر ویژه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه وبویراحمد؛  ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام موحد نماینده چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و به ریاست استاندار برگزار شد.

سید علی احمدزاده ضمن قدردانی از حضور نمایندگان مردم در این نشست گفت: شورای برنامه‌ریزی مهم است و امیدواریم در جلسات آینده نماینده گچساران و باشت هم حضور داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیران خبرهای خوبی از جذب اعتبارات اسناد خزانه و نقد داشتند و از آنها می‌خواهم امروز و فردا همه تلاش خود را انجام دهند، و ۱۰۰ درصد اعتبارات را جذب کنند، هشدار ما بیشتر متوجه راهداری است، همچنین مبادله موافقت ‌نامه‌های سال ۱۴۰۱ سریعتر انجام شود.

وی با بیان اینکه بخش اقتصادی اهتمام بیشتری در حوزه سرمایه‌گذاری داشته باشد، افزود: منابع طبیعی و محیط زیست موظف هستند ظرف ۱۰ روز استعلامات را پاسخ دهند تا در کار مردم تاخیری ایجاد نشود.

احمدزاده با اشاره به بلاتکلیفی در برخی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری گفت: در حوزه کشاورزی ۵۰ مرغداری باید ایجاد شود اما تاکنون کاری صورت نگرفته که با توجه به مشکل اشتغال در اکثر شهرستان‌ها این کار هر چه سریعتر انجام شود.

احمدزاده عنوان کرد: چندین ابر پروژه از جمله پتروشیمی گچساران، سد چم‌شیر، جاده پاتاوه- دهدشت و کارخانه قند یاسوج در سطح استان احداث و در مرحله پایان قرار دارند که در سفر یک روزه رئیس جمهور در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از اقدامات خوب بسیج سازندگی، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان گفت: ویژه از مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در پیشرفت کارخانه قند و کارخانه گیاهان دارویی در گچساران قدردانی می‌کنم.

همچنین در این جلسه نمایندگان استان از مجموعه اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان تشکر و قدردانی  کردند.

کد خبر 4801

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =