سنگ تمام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در اربعین مرز مهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: بی شک بار اصلی ارائه خدمات به زائران اربعین امسال در مرز مهران بر دوش ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بود

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین 《علی چراغی پور》، در دیدار با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، اظهار کرد: ستاد اجرایی به خوبی، مردمی و بسیار ارزشمند در ایام اربعین مرز مهران پای کار بود و به معنای واقعی کلمه جهادی ارائه خدمت میکرد. 

وی، با بیان اینکه ستاد اجرایی استان تاثیرگذار و مردم محور ماموریت های خود را انجام میدهد، افزود: در ایام اربعین امسال در زمینه اسکان زائران و مجهز کردن استراحتگاه ها به سیستم های خنک کننده بی نظیر عمل کرد.

چراغی پور ادامه داد: حضور به موقع امکانات و نظارت بر عملکرد و کارکرد خدمات دهی بسیار عالی بود و هماهنگی درون مجموعه ای بسیار عالی داشت که باید مورد الگوی مدیران و دستگاه ها قرار گیرد. 

چراغی پور، با تاکید بر اینکه خدمات رسانی ستاد اجرایی شبانه روزی بود و در زمینه توزیع به موقع آب و غذا در موکب بسیار مطلوب عمل کرد، تصریح کرد: حمایت آب و غذا از موکب های سایر دستگاه ها و پای کار بودن تا آخرین زائر برگشتی از اربعین از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بود که جای تشکر و قدردانی دارد.  

چراغی پور با تاکید بر اینکه  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در همه زمینه ها پیش قدم در توسعه استان است، خاطرنشان کرد: در اربعین امسال بهترین و بیشترین خدمات توسط ستاد اجرایی استان به زائران اربعین مرز مهران ارائه شد.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، نصب آبسرد کن در مسیر تردد زائران  و تاثیر بسزایی آن در ایجاد رفاه حال زائران با توجه به شدت گرما در مرز مهران از دیگر اقدامات ارزشمند ستاد اجرایی در اربعین امسال بیان کرد. 

وی، با تاکید بر اینکه در اربعین مرز مهران هرجا خلعی در اربعین به وجود می امد بلافاصله ستاد اجرایی با تمام توان و با روحیه جهادی ورود میکرد و رفع مشکل صورت میداد، گفت: ستاد اجرایی تا پنج روز بعد از اربعین پای کار بود و رسالت خود را به خوبی انجام داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، با بیان اینکه ستاد اجرایی در استان  پیش قراول و پابه رکاب در همه زمینه ها است، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان در زمینه خدمات رسانی به مناطق محروم، حاشیه شهر، روستایی، مرزی، ساخت منازل محرومان، توزیع پی در پی بسته های معیشتی در بین نیازمندان به خوبی عمل می کند.  

وی ادامه داد: مردم استان از نحوی عملکرد ستاد اجرایی رضایت کامل دارند و همچنین با سایر نهاد ها و دستگاه های اجرایی استان هماهنگی بسیار خوبی دارد. 

در ادامه《محمد زارع》، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با اشاره به اینکه فرمانده اصلی اربعین امام حسین (ع)، است، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمت به زائران امام حسین و مردم را وظیفه  خود میدانید و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی، با بیان اینکه هر آنچه در توان داشتیم در اربعین گذاشتیم و خوشبختانه توانستیم نمره قابل قبولی در زمینه خدمات رسانی به زائران از مردم بگیریم و رضایت مردم و زائران عزیز بزرگترین سرمایه برای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، است، گفت: هر دستگاه و مدیری به مردم خدمت صادقانه ارائه کند قطعا مردم عزیز ایران اسلامی قدردان آن خواهند بود. 

زارع، با تاکید بر اینکه پایه و سنگ بنای کشور عزیزمان ایران بر اساس مکتب حسینی شکل گرفته لذا هیچ دشمن متخاصمی نمیتواند بر این اراده الهی غلبه کند، تصریح کرد: مردم عزیز ایران و استان ایلام لایق بهترین خدمت هستند.

کد خبر 4851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =