خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در توسعه آموزشی مناطق محروم لرستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان از گسترده شدن خدمات این ستاد در توسعه آموزشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته لرستان خبر داد.



مجید طائف در حاشیه بازدید از مناطق میان‌کوه شرقی و غربی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خدمات آموزشی در مناطق محروم استان است که در این راستا تلاش داریم تا بتوانیم با بسیج امکانات و ظرفیت ها اثرات مطلوبی را به انجام برسانیم.

وی افزود: با این منظور قرارگاه عدالت آموزشی این ستاد با هدف ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بسته‌های متفاوتی را ارائه خواهد کرد.

طائف اظهار کرد: برنامه ریزی ها در سه مقطع ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم صورت گرفته که در بحث دانش آموزان ابتدایی دنبال تقویت این دانش آموزان هستیم و در متوسطه اول نیز به دنبال راهکارهایی جهت جلوگیری ترک تحصیل دانش آموزان این مقطع به خصوص دختران خواهیم بود و در متوسطه دوم نیز با ارائه راهبردهای به دنبال آمادگی آنها جهت تقویت آموزش ها و آمادگی بالا جهت شرکت در کنکور و ورود به دانشگاهها و مراکز عالی کشور هستیم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام لرستان بیان کرد: توزیع لوازم تحریر و نوشت افزار، ارائه کلاس های آمادگی کنکور، تلاش برای ادامه تحصیل کودکان بازمانده از آموزش، کمک جهت خرید کتاب درسی برای افراد کم توان و کم توان با اعتبار مالی خود ستاد اجرایی از مهم ترین بحث هایی بود که این ستاد به دنبال اجرایی کردن آن ها است.


طائف افزود: بدین منظور جلساتی نیز با رویکرد عدالت آموزشی با مدیران آموزش و پرورش لرستان برگزار شد که در پایان راهکارهای نیز مطرح و جهت اجرا در نظر گرفته شد.

کد خبر 4935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =