تمدید مهلت شرکت در رویداد «مدارس آینده» تا 16 آبان

مهلت شرکت در نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» تا 16 آبان‌ماه تمدید شد.

شرکت‌های دانش‌بنیان، مشاوران، محققان، مراکز تحقیقاتی آموزشی و صاحبان ایده می‌توانند طرح‌های خود را تا 16 آبان‌ماه به نخستین رویداد ملی مدارس آینده ارائه دهند.

بر اساس این گزارش، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در راستای اجرایی نمودن شعار سال 1401 و بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نخستین رویداد ملی مدارس آینده را با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و با محوریت نقش فناوری‌های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی برگزار می‌کند.

این رویداد ملی با هدف شناسایی فناوری و دانش روز در ساخت فضاهای آموزشی و استخراج ایده‌های اصلی و نوآورانه مرتبط با حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار در این عرصه برگزار می‌شود.

نخستین رویداد ملی مدارس آینده در دو بخش «محیط کالبدی فضاهای آموزشی» و «تجهیزات و فناوری‌های آموزشی(نرم‌افزار/ سخت‌افزار) در مدارس آینده» و با هدف شناسایی فناوری و دانش روز ساخت فضاهای آموزشی و در جهت حمایت از طرح‌های برگزیده و اجرای طرح‌های منتخب رویداد در مدارس برگزار می‌شود. هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند در محورهای هفت‌گانه که در فراخوان رویداد ذکر شده است، بدون محدودیت در تعداد محورهای انتخابی شرکت کنند.

بنیاد برکت ضمن حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان، اولویت مشارکت در احداث مدارس را به پروژه‌هایی که از طرح‌های این رویداد بهره می‌گیرند قرار داده است.

ثبت نام و شرکت در نخستین رویداد ملی «مدارس آینده» تا 16 آبان‌ماه به صورت اینترنتی و با تکمیل فرم ثبت نام، از طریق مراجعه به تارنمای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به آدرس https://dres.ir و یا تارنمای رویداد https://future.dres.ir جاری امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 4948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =