اجرای بیش از ۸ هزار طرح اقتصادی از سوی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی از اجرای ۸ هزار و ۸۵۲ طرح اقتصادی و اشتغالزایی از زمان اجرای طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان خبر داد.

مسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت از سال ۱۳۹۸ در استان آغاز شده است گفت: از زمان اجرای این طرح ها تاکنون ۸ هزار و ۸۵۲ طرح اقتصادی با ظرفیت اشتغال ۳۸ هزار و ۶۰۲ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۱۶ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال در استان در حال اجرا است.

او افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های بنگاه محور، اجتماع محور سحاب، تسهیلات محور و مشارکت مدنی است.

اجرای بیش از ۸ هزار طرح اقتصادی از سوی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

موسوی ادامه داد: ۱۲ طرح بنگاه محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۲ هزار و ۵۴ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی اظهار کرد: ۸ هزار و ۸۱۶ طرح اجتماع محور سحاب با ظرفیت اشتغال ۲۶ هزار و ۴۴۸ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال نیز در استان اجرا می شود.

او با بیان اینکه یک طرح مشارکت مدنی با ظرفیت اشتغال ۵ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۳ میلیارد ریال نیز در حال اجرا است گفت: ۲۳ طرح تسهیلات محور نیز با ظرفیت اشتغال ۸۶۹ نفر و مجموع سرمایه گذاری ۴ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال در حال اجرا است.

کد خبر 4964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =