رویداد توانا برگزار شد

رویداد سرمایه گذاری فصلی توانا صبح امروز با حضور محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان و سلمان ایزدی دبیر کمیته نواوری بنیاد احسان برگزار شد.در این مراسم تیم های داوری متشکل از افراد متخصص حوزه کسب و کارهای اجتماعی، تیم های برگزیده را بررسی کردند و از بین آن ها تیم های منتخب جهت دریافت حمایت مالی انتخاب شدند.

محسن جهانی معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: اتفاقات بسیار خوبی در این رویداد از جمله تلاش جمعی جوان، بزرگ و دغدغه مند در جهت حل مشکلات مردم و ساخت الگو های کمک رسانی اجتماعی شاهد بودیم.

جهانی افزود: هدف ما در بنیاد احسان، رشد و تکامل جامعه، با توجه به شبکه سازی و استفاده از ظرفیت های مردمی و جوان بوده است، پس نباید خسته شویم و هدف اصلی را گم کنیم.

سلمان ایزدی دبیر کمیته‌ی نوآوری های اجتماعی بنیاد احسان گفت: بنیاد احسان با کمک خانه خلاق قوه مقننه و 100استارتاپ، با شناسایی گروه های مستعد نیاز به حمایت، گامی مهم در جهت رفع مشکلات به دست خود مردم برداشته است.

ایزدی خاطرنشان کرد: حمایت ریالی با توجه نقاط قوت و صعف این گروه ها و با تصمیم داوران جشنواره، تقسیم شده است.

ایزدی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف اصلی این رویداد، آشنایی گروه های مختلف حوزه کسب و کارهای اجتماعی با یکدیگر بود که به بهترین شکل ممکن انجام شد.

کد خبر 4971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =