۲ باب مدرسه با مشارکت بنیادبرکت در استان سمنان ساخته شد

احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان از ساخت دو مدرسه از سوی ستاد و بنیاد برکت در این استان خبر داد و گفت: مدرسه روستای رکن آباد و مدرسه برکت شهید سلیمانی در زمره این مدارس هستند.

حامد احمدی ، با بیان اینکه افتتاح ۱۵۰ مدرسه برکت در ۱۴ استان کشور از جمله برنامه‌های ستاد اجرایی محسوب می‌شود، ابراز کرد: ستاد اجرایی قصد دارد تا دو هزار مدرسه را در سراسر کشور بسازد که اولویت ساخت این مدارس در مناطق محروم خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز یکشنبه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۰ مدرسه برکت در ۳۱ استان کشور با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: دو مدرسه سهم استان سمنان از این طرح‌ها است که توسط ستاد اجرایی و بنیاد برکت ساخته شده است.

مدرسه برکت در سمنان افتتاح شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه امروز مدرسه شش کلاسه روستای رکن آباد با هدف ارتقای سرانه آموزشی در روستاها و مناطق کمتر برخوردار به بهره‌برداری رسید و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

امروز یکشنبه مراسم افتتاح و بهره برداری از ۱۵۰ مدرسه برکت در ۳۱ استان کشور با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد

احمدی با بیان اینکه مدرسه برکت شهید سلیمانی نیز با ۱۲ کلاس امروز افتتاح شد، گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی ساخت این دو مدرسه را در استان سمنان بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان تاکنون در سراسر کشور یک هزار و ۹۵۰ مدرسه ساخته و همچنان نیز مدارس دیگری در استان سمنان در دست ساخت قرار دارد، بیان کرد: امروز به صورت همزمان ۵۸۲ کلاس درس در سراسر کشور به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان بیان کرد: امروز با افتتاح این مدارس ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز از فضای خوب تحصیلی در سراسر کشور، برخوردار شدند که یکی از محورهای اهداف و برنامه‌های ستاد اجرایی محسوب می شود.

کد خبر 4983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =