انعقاد تفاهم نامه برای اجرای ۲هزار طرح اشتغالزایی در خراسان جنوبی

تفاهم نامه اجرای ۲هزار طرح اشتغالزایی بین بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و استانداری خراسان جنوبی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی گفت: این قرارداد برای تحقق اهداف اشتغالزایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مناطق محروم و حاشیه نشین و همچنین حمایت از کسب و کارهای خلاق، دانش بنیان و تعاونی‌ها در خراسان جنوبی منعقد شد.
موسوی با بیان اینکه برای ایجاد این دوهزار شغل، تسهیلات بانکی در چارچوب سیاست شورای برنامه ریزی و توسعه استان پرداخت می شود افزود: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع تخصیصی به استان از محل جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور، برای ایجاد این دو هزار شغل تامین خواهد شد.

وی در خصوص نحوه تخصیص سهمیه اشتغالزایی این تفاهمنامه در هر شهرستان گفت: سهم هر شهرستان با پیشنهاد بنیاد برکت و پس از تصویب شورای برنامه ریزی استان تعیین می‌شود.
موسوی افزود: طی سال‌های گذشته بنیاد برکت توانسته است با بکارگیری مدل جامع اشتغال زایی و شبکه منسجم تسهیلگران اقتصادی و اجتماعی، ۸هزار و ۸۵۲ طرح توانمندسازی اقتصادی را با سرمایه گذاری هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان در استان اجرایی کند.

کد خبر 5038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =