گردهمایی فعالان اجتماعی و گروه های خدمت رسان استان مازندران

به منظور همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر و بهتر با گروه های خدمت رسان و فعالین اجتماعی همکار با ستاد اجرایی مازندران، رویدادی تحت عنوان گردهمایی فعالان اجتماعی و گروه های خدمت رسان در محل دانشگاه مازندران برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیر کل محترم ستاد اجرایی استان مازندران و بیش از ۲۰۰ نفر از فعالان اجتماعی و گروه های خدمت رسان برگزار شد، ضمن خیرمقدم توسط معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان، آقایان حاج حسین یکتا راوی دفاع مقدس و ابراهیم نور محمدی مسئول قرارگاه مردمی تحول اجتماعی کشور و محسن جهانی مدیر کل امور اجتماعی و توانمند سازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور در راستای جهاد تبیین و خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به ایراد سخن پرداختند.

محمد آهنگران در پاسخ به این سوال که گردهمایی فعالان اجتماعی و خدمت رسان با چه هدفی برگزار شده است گفت: در این نشست ضمن این که یک تجدید پیمان دوباره ای با فعالان اجتماعی و خدمت رسان صورت گرفته و انسجامی بین این گروه ها در سطح استان مازندران ایجاد گردید، گروه ها و فعالان اجتماعی همکار در جریان پویش ها و رزمایش های پیش رو قرار گرفته و مقرر گردید همکاری لازم با همه آن ها به منظور برگزاری رزمایش ها و توزیع بسته های حمایتی بین مردم شریف مناطق کم برخوردار استان صورت گیرد.

همچنین معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران عنوان کرد: ستاد اجرایی از حرکت های مردمی و گروه های مردم نهاد حمایت های ویژه ای در حوزه های معیشتی، درمانی، آموزرشی و... انجام میدهد که تاکنون ۵۰۰ گروه فعالیت های خود را در سامانه دنیای احسان ثبت کرده اند.

محسن جهانی مدیر کل امور اجتماعی و توانمندسازی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کشور گفت: در هر استان به صورت میانگین بین هزار تا هزار و پانصد گروه مردمی همکار وجود دارد که در حوزه های مختلفی همچون آموزشی و معیشتی و ... فعالیت میکنند که امیدواریم بتوانیم با گسترش جریان مواسات و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بخش زیادی از محرومیت ها و نیازهای مردم کم برخوردار را برطرف نماییم.

کد خبر 5181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =