تمدید مهلت شرکت در رویداد «حرکت با برکت» تا ۱۰ دی

مهلت شرکت در رویداد ملی «حرکت با برکت» تا ۱۰ دی‌ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، با توجه به استقبال و درخواست علاقه‌مندان و ایده‌پردازان مهلت شرکت در رویداد ملی «حرکت با برکت» تا ۱۰ دی‌ماه جاری تمدید شد.

کارشناسان، نخبگان، اعضای هیات علمی، چهره‌های دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه، فناورانه، کارآفرینانه و دانش‌بنیان خود را در حوزه اشتغال‌زایی معلولین به رویداد «حرکت با برکت» ارائه دهند. تمدید مهلت شرکت در رویداد «حرکت با برکت» تا ۱۰ دی

رویداد ملی «حرکت با برکت» به عنوان نخستین رویداد کارآفرینی ویژه افراد دارای معلولیت، قرار است به شناسایی و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر در حوزه‌ اشتغال‌زایی برای معلولین بپردازد.

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام رویداد ملی «حرکت با برکت» را با هدف فرهنگ‌سازی و ایجاد ظرفیت برای توانمندی معلولین با مشارکت سازمان بهزیستی کشور و موسسه رعد الغدیر برگزار می‌کند.

تاکنون تعداد قابل توجهی طرح و ایده به رویداد «حرکت با برکت» رسیده و پیش‌بینی می‌شود با تمدید شرکت مهلت، طرح‌های بیشتری به دبیرخانه ارسال شود.

فعالان و ایده‌پردازان این حوزه می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های خود در حوزه‌ اشتغال معلولین، اشتغال معلولین در زمینه بنگاه‌محور، خوداشتغالی معلولین و حوزه تولید خدمات و محصولات مورد نیاز معلولین را به آدرس event.barkat.ir  ارسال نمایند.

علاقه‌مندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای بنیاد برکت به آدرس www.barakatfoundation.com  مراجعه و یا با دبیرخانه رویداد به شماره تلفن ۶۳۴۶۸۸۸۸- ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

طرح‌ها و ایده‌های رسیده به رویداد «حرکت با برکت» توسط داوران ارزیابی و طرح‌های برگزیده همزمان با برگزاری اختتامیه در ۲۵ دی‌ماه معرفی شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند. 

بنیاد برکت علاوه بر اهدای جوایز نقدی، از طرح‌ها و ایده‌های منتخب و برتر برای اجرایی و عملیاتی شدن حمایت‌های مالی و معنوی خواهد کرد.

کد خبر 5210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =