ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)لرستان با حضور در منزل شهید داوود عبدالهی از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان لرستان؛ با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسوولان از خانواده شهید داوود عبدالهی از شهدای مدافع امنیت تجلیل شد.

تجلیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)لرستان از خانواده شهید داوود عبدالهی

تجلیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)لرستان از خانواده شهید داوود عبدالهیتجلیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)لرستان از خانواده شهید داوود عبدالهیتجلیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)لرستان از خانواده شهید داوود عبدالهی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در این دیدار، اظهار کرد: به استناد آیات قرآن کریم، کسی که از خدا و رسول خدا اطاعت کند، در ردیف انبیا، صدیقین و شهدا و صالحین قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پرچم دست صالحین، پرچم شهدا است، گفت: کار همسران و دختران و خانواده شهید کمتر از شهید نیست چراکه راه آنان، راه زینبی است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه منزلت، عزت و شرف انقلاب در سایه پایداری خانواده‌های شهدا است، خاطرنشان کرد: نتایج وقایع اخیر می‌توانست مثل نتایج دیگر کشورها، نتیجه‌ای بد باشد ولی به پایداری خون شهدا این نظام اسلامی برپا است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه خون شهدا سبب استحکام نظام اسلامی است، به اجرای طرح توانمندسازی نیروهای پرورشی و تربیتی و حضور روحانیون در کلاس‌های درس، گفت: این طرح با هدف پاسخگویی به شبهات نسل جوان از ایام فاطمیه شروع شده است.

در این دیدار، لوح سپاس و هدایایی از طرف ستاد اجرایی به خانواده شهید داود عبداللهی اهدا و از آنها تجلیل شد.

کد خبر 5226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =