برگزاری رزمایش "درس بازی و هوش بازی" جهت ارتقای مهارت‌های شناختی در لرستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان گفت: رزمایش "درس بازی و هوش بازی" جهت ارتقای مهارت‌های شناختی در بین دانش آموزان لرستان برگزار می‌شود.

مجید طائف در گردهمایی دوره شبکه سازی مدارس که در مدرسه مرصاد خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه‌ی آموزش و پرورش، رزمایش مشق احسان را با توزیع  6600پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در مناطق حاشیه ای شهر ها و مناطق کم برخوردار توزیع شده است .

وی افزود: رزمایش راه ابریشم  نیز با هدف تقویت دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی جهت آمادگی کنکور را در مرحله اجرا داریم که سهیمه استان یک هزار نفر است ارزش هر بسته برای آنها 10میلیون و در مجموع 10میلیارد تومان اعتبار مشخص شده است. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان بیان کرد: این کلاس ها بصورت مجازی و توسط مشاوران مرکز و استان ارایه می گردد،که شامل کلاس های تست زنی، مشاوره و.... است.

طائف  به رزمایش "درس بازی و هوش بازی" اشاره کرد و افرود: این رزمایش، از مباحث کتاب‌های ریاضی، فارسی و علوم مطرح برگرفته می‌شوند و میانگین زمان هر بازی ۷ دقیقه و هر دانش‌آموز ۲ یا ۳ درس را بازی خواهد کرد و  در بخش هوش بازی نیز ارتقای مهارت‌های شناختی در ۵ حوزه دقت و توجه، حافظه، کلام و زبان، پردازش صوت و تصویر و تفکر و استدلال برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال طراحی شده است.

وی گفت: سهمیه استان در رزمایش "درس بازی و هوش بازی" 1000دانش آموز با ارزش هر نفر 100هزار تومان و در مجموع 100میلیون تومان برای 11شهرستان با محوریت اجرایی مدارس هدف و به دانش آموزان مقطع ابتدایی تخصیص یافته است .

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان به رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت:  در رزمایش توزیع سبد پروتئینی نگاه ویژه‌ای به دانش آموزان معرفی شده توسط آموزش و پرورش داشته شده و در قالب خانه های احسان،گروه‌های اجتماعی و یا بصورت مستقیم توسط ستاد ورود پیدا کرده و جامعه هدف را پوشش داده ایم که در این راستا سبد توزیع شده پروتئینی (مرغ ) ۱۳۹۳۰۰تن بوده که قبل از شب یلدا توزیع شد.

**آینده کشور در دست دانش آموزان است

 آیت الله هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در این مراسم اظهار کرد: آینده کشور دست دانش آموزان است و پیروزی از آن شما دانش‌آموزان و جوانان است.

آیت الله نیازی با اشاره به اغتشاشات چند وقت اخیر در کشور، گفت: اصل قضیه روشن است، وقتی دشمن متوجه پیشرفت و قدرت کشور شد سر و صدا راه انداختند.

وی بیان کرد: آنها دنبال سوریه سازی بودند اما با وجود سپاه و دیگر نیروهای مسلح کاری از پیش نبرده و نمی‌برند. عضو مجلس خبرگان رهبری ‌خاطر نشان کرد: با وجود اینکه کار فضای مجازی دروغ پردازی و از کاه کوه ساختن است، اما با توجه به اعتقاد مردم به قرآن و الگویی مانند حضرت زینب (س) نیت و هدف دشمن محقق نمی‌شود.

کد خبر 5240

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =