باید با نگاه مردمی مشکلات حوزه تحول آموزشی را رفع کنیم

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان کشور:باید با نگاه مردمی بتوانیم برخی از مشکلات و کاستی های موجود در حوزه تحول آموزشی را رفع کنیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حمید سلیمی با بیان اینکه مجموعه بنیاد احسان متشکل از قرارگاه های تخصصی است گفت: این مجموعه در تلاش است با شبکه سازی و شتاب دهی گروه های مردمی و با نگاه تخصصی در خدمت رسانی موجب پایدار سازی آن شود.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) حضور در تولیدات محتوایی، نرم افزاری، الگوسازی، شبکه سازی و شتاب دهی گروه ها را از وظایف این قرارگاه عنوان کرد و افزود: باید از ظرفیت گروه های مردمی تخصصی چون معلمان، نومعلمان و اساتید صاحب نظر حداکثر بهره را گیریم تا در حوزه مهارت افزایی و استعدادیابی، نصیب آموزشی برابر به ویژه توانمند سازی معلمان دقیق عمل کنیم.

 وی ادامه داد: باکمک و تسهیل گری قرارگاه آموزشی بنیاد احساس و آموزش و پرورش گیلان قدم های خوبی از طریق گروه های مردمی برداشته خواهد شد.

 سلیمی از تجلیل از جهادگران و گروه های مردمی نیکوکار در اهدای نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند در قالب پویش مشق احسان خبرداد و خاطرنشان کرد: باید با نگاه مردمی بتوانیم برخی از مشکلات حوزه تحول آموزشی را رفع کنیم.
انتهای پیام/

کد خبر 5265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =