دوره دو روزه تخصصی گروه‌های اجتماعی گرای جهاد در لرستان برگزار می‌شود/فعالیت ۶۰۰ گروه اجتماعی توسط بانوان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان با اشاره به برگزاری دوره ۲ روزه تخصصی گروه‌های جهادی "گرای جهاد" در لرستان گفت: ۶۰۰ گروه اجتماعی توسط بانوان استان فعالیت می کنند.

مجید طائف اظهار کرد: رویداد تخصصی گروه‌های جهادی و فعالین اجتماعی با رویکرد شبکه سازی و کار تشکیلاتی و مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار می شود.

وی افزود: در این رویداد، که ۱۵۰ نفر از بانوان فعال در گروه های اجتماعی سطح استان شرکت خواهند کرد، با رویکرد شبکه سازی و کار تشکیلاتی آشنا خواهند شد.


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان بیان کرد: در استان یک هزار و ۲۵ گروه اجتماعی در حوزه‌های گوناگون مشغول فعالیت هستند که در این بین ۶۰۰ گروه توسط بانوان اداره و مدیریت می شوند.

طائف بیان کرد: دوره تخصصی گرای جهاد که ویژه بانوان هست و تلاش داریم گروه های فعالی که با ما همکاری دارند بتوانند با حضور موثر به ادامه فعالیت‌های اجتماعی خود در سطح استان بپردازند.

وی گفت: در این دوره تلاش شد از مدرسان مطرح کشوری و استانی دعوت شود و سطح دوره نیز با توجه به مهمانان و اساتید بالا بود و امیدواریم بتوان به اهدافی که مد نظر بود در این راستا دست یابیم.

کد خبر 5300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =