حماسه نهم دی ماه روز "بصیرت و میثاق با ولایت" است

پیام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد در گرامیداشت سالروز نهم دی ماه

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، علی اکبر محمدپناه مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان یزد در پیامی حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

حماسه نهم دی ماه روز "بصیرت و میثاق با ولایت" است

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

امام علی (ع) در خطبه ۱۵۳ نهج البلاغه فرمودند: انـسـان بـا بـصـیـرت کـسی است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند.

در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره ایام حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که حضور آگاهانه، اعجاب آور و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در این صحنه ها، حماسه هایی ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز خلق کرده است.

مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و به قدرت های استکبار جهانی یادآور شدند که ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهیدان و امام شهیدان اهتمام جدی دارند.

وی افزود : اینجانب ، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با تمام توان در سنگر علم و دانش در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم نمود.

کد خبر 5313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =