کسب تقدیرنامه توسط شرکت نواندیشان تدبیر در ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت

شرکت نواندیشان کشت و صنعت تدبیر موفق به اخذ تقدیرنامه دو ستاره در ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت در سال 1401 گردید

کسب تقدیرنامه دو ستاره توسط شرکت نو اندیشان کشت و صنعت تدبیر در ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت سال 1401 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)؛ شرکت نو اندیشان کشت و صنعت تدبیر موفق به اخذ تقدیرنامه دو ستاره در ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت سال 1401  و در سالی که مزین به شعار تولید، دانش بنیان،اشتغال آفرین بوده گردیده است.
بی شک این موفقیت بدون مشارکت،حمایت و رهنمودهای مدیرعامل ، مدیران ارشد و میانی و کلیه همکاران خدوم و ساعی سازمان محقق نمی گردید.

نکته حائز اهمیت این است که موفقیت کسب شده طی 2 سال حضور ابتدایی در فرآیند ارزیابی جایزه ملی تعالی و پیشرفت توسط هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی صورت گرفته و موفق به اخذ این تقدیرنامه شده است.


در این راستا شرکت های تابعه این هلدینگ نظیر شرکت زرین کشت پایدار زرندیه و مدبر کشت توس موفق به اخذ تقدیرنامه یک ستاره و شرکت گسترش توسعه گری پردیس موفق به اخذ گواهینامه تعهد به تعالی گردیدند.

لازم به ذکر است کلیه این شرکت ها پس از تشکیل کارگروه و کمیته تعالی و صدور احکام مربوطه و معرفی مدیر تعالی، اقدام به تکمیل خود ارزیابی و سپس تدوین اظهارنامه نموده و در ادامه فرایند ارزیابی به صورت مشارکتی  در آن شرکت ها تعیین و اجرا گردید.در مراحل پایانی فرایند ارزیابی ، نتایج ارزیابی ها و نقاط بهبود توسط ارزیابان ارشد به اطلاع مدیران شرکت ها رسیده و در پایان مراسم اختتامیه کلیه شرکت های ارزیابی شده برگزار و شرکت های برتر در حوزه تعالی و پیشرفت در سال 1401 معرفی گردیدند .

پایان خبر/

کد خبر 5364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =