پویش دلگرمی احسان در استان سمنان اجرا شد

سمنان- مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه پویش دلگرمی احسان در استان اجرا شد، گفت: توزیع بخاری بین نیازمندان مناطق سردسیر هدف این طرح بود.

 حامد احمدی ، از اجرای پویش دلگرمی احسان در سراسر استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ستاد اجرایی درادامه رسالت های خود درکمک به نیازمندان این پویش‌را همزمان بااوج گیری فصل سرما در مناطق سردسیر وکویری استان به اجرادرآورده است.

وی با بیان اینکه درقالب این پویش بیش از ۱۸۰ دستگاه گرمایشی شامل بخاری گازی بین نیازمندان توزیع می شود، ابراز کرد: توزیع این اقلام در مناطق محروم و سردسیر از روز گذشته آغاز شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه بیش از سه میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است،تاکید کرد:۴۰ گروه جهادی در این طرح همراهی دارند.

احمدی در ادامه افزوددراین پویش تعداد ۵۰ دستگاه بخاری با مشارکت اداره کل بهزیستی استان سمنان برای مددجویان تحت پوشش این نهاد و مابقی با مشارکت خیرین،گروه های جهادی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره خریداری وبه خانواده های کم برخورداراهدا می شود.

پویش دلگرمی احسان در استان سمنان اجرا شد

وی ضمن تاکیدبرحفظ شان وکرامت خانواده ها در اهدا این وسایل در خصوص شیوه شناسایی خانواده های نیازمند دراین طرح،بیان کرد:این آمار توسط گروه‌های جهادی ونهادهای حمایتی استان شناسایی شده ودراختیار ستادقرار گرفته است.

ایشان در خاتمه افزود: در راستای حمایت از تولید کنندگان بومی استان این پویش بیش از دو هزار دستگاه بخاری برای توزیع در کل کشور از کارخانه‌ای در استان سمنان تهیه و خریداری شده است.

کد خبر 5366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =