حمایت بنیاد ۱۵ خرداد از زوج‌های نابارور

معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان ایلام از زوج های نابارور جهت فرزندآوری حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، 《یدالله عزیزی》، اظهار کرد: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و نظر به ماموریت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، در زمینه حمایت از درمان ناباروری و افزایش جمعیت در مناطق محروم جامعه، تسهیلات قرض الحسنه اعطا میشود.  

وی، با بیان اینکه متقاضیان باید مدارک شناسایی و پزشکی معتبر مبنی بر ناباوری ارائه و همچنین صحت سنجی و بررسی های لازم در مورد محرومیت و نیازمندی شخص محرز شود،افزود: متقاضیانی که دارای بیمه تکمیلی و کسانی که در طول یکسال اخیر از حمایت های درمانی ستاد اجرایی فرمان امام و واحدهای تابعه بهرمند بوده اند مشمول برنامه حمایتی در این زمینه نمی شوند. 

عزیزی، با اشاره به اینکه مبلغ وام قرض‌الحسنه ناباروری برای زوج های تحت درمان ۱۰۰ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: برای زوج های که درمان انها با موفقیت سپری شده و منجر به بارداری شده است ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه از طرف بنیاد ۱۵ خرداد اعطا میشود. 

وی، اضافه کرد: برای بهره مندی از تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی علاوه بر دریافت مدارک درمانی اخذ مدارک مبتنی بر بارداری مادر نیز لازم است.

کد خبر 5371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =