پیشرفت ۳۶درصدی ساخت مسکن ملی‌، توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، در ایلام 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: ساخت نهضت مسکن ملی که به این دستگاه در استان محول شده، بیش از ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، 《محمد زارع》، اظهار کرد: پیرو تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت افزایش تولید و ساخت مسکن و همچنین دستور ریاست ستاد اجرایی فرمان امام، شرکت عمران ستاد در راستای همکاری با دولت از سال گذشته وارد عرصه طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور شده است. 

وی، با بیان اینکه سهمی که از ساخت مسکن ملی در استان به ستاد اجرایی واگذار شده ۱۷۵ واحد در ۵ بلوک است که تاکنون ۳۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: مسکن ملی در حال ساخت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در ایلام در ۷ طبقه بوده که دو طبقه مختص پارکینگ و ۵ طبقه هم مسکونی است که با جدیت تکمیل کامل آن پیگیری می‌شود. 

زارع، خاطرنشان کرد: ۲۶ هزار متر مربع زمین جهت ساخت مسکن ملی‌های مذکور در اختیار ستاد اجرایی استان گذاشته شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، در خصوص دخالت نداشتن ستاد اجرایی در ثبت‌نام و انتخاب متقاضیان، خاطرنشان کرد: کلیه مراحل ثبت‌نام از فراخوان عمومی تا پالایش و گزینش متقاضیان توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود و ستاد اجرایی هیچ نقشی در این فرایند نداشته و ندارد. 

زارع، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام برحسب تفاهمنامه با وزارت راه و شهرسازی در طرح اقدام ملی مسکن حضور دارد و لیست متقاضیان واجد شرایط از طریق این وزارتخانه به ستاد معرفی می‌شود و به هیچ عنوان ستاد دخالتی در ثبت نام و واگذاری ندارد.

کد خبر 5445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =