بهره‌مندی یک هزار و ۵۰۰ نفر از طرح رایگان《 لبخند احسان》،در بخش ماژین دره‌شهر و ایلام

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از طرح 《لبخند احسان》، به صورت رایگان در منطقه محروم ماژین شهرستان دره‌شهر و شهر ایلام بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام،《محمد زارع》، در حین بازدید و سرکشی بر نحوی اجرای طرح رایگان لبخند احسان بخش‌ماژین شهرستان دره‌شهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای طرح لبخند احسان که به صورت رایگان در منطقه محروم ماژین شهرستان‌ دره‌شهر و مناطق حاشیه شهر ایلام به همت بنیاد احسان  در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

وی، با بیان اینکه این طرح به مدت یک هفته در شهرستان‌های ذکر شده انجام می‌شود ، افزود: بیش از ۱۲ نفر دکتر دندانپزشک متخصص در اجرای این طرح در بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و ایلام ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، این طرح با همکاری گروه‌های جهادی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تمام خدمات دندانپزشکی در اجرای این طرح به مردم عزیز ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، هر آنچه در توان داشته باشد در راستای محرومیت زدایی و ارائه خدمت به مردم استان انجام می‌دهد.

کد خبر 5463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =