پرداخت ۴۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد برکت به بخش ماژین شهرستان دره‌شهر

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی جهت اشتغالزایی، راه‌اندازی و حمایت از کارگاه‌های تولیدی در بخش محروم ماژین شهرستان دره‌شهر پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،  《محمد زارع》، در حین بازدید و سرکشی از گارگاه تولید ذغال در بخش ماژین شهرستان دره‌شهر، اظهار کرد: بنیاد برکت در راستای ایجاد اشتغال پایدار، افزایش تولید و حفظ کارگاه‌های تولیدی فعال به صورت جدی و عملی قدم بر می‌دارد.

وی، با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با تنفس، بازپرداخت ۷ ساله و اقساط ۶ ماه یک بار، به بخش ماژین شهرستان دره‌شهر اقدام کرده است، افزود: از صفر تا صد پرداخت تسهیلات توسط کارشناسان مجرب نظارت دقیق صورت می‌گیرد لذا اشتغالزایی بنیاد برکت تبدیل به یک الگو شده و تاکنون کارهای خوبی در راستای کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی در سطح استان ایلام انجام داده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ادامه داد: بدون شک اگر از تولید کننده حمایت شود و عرضه افزایش یابد، با کاهش قیمت، افزایش کیفیت و حمایت واقعی از مصرف کننده مواجه خواهیم شد.

زارع، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به کارگاه‌ها و کارهای گروهی موجب اشتغالزایی بیشتر جوانان، و بهره‌وری افزایش می‌یابد، تصریح کرد: 
در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد برکت به مشاغل خانگی و زود بازده اهمیت بسیار زیادی داده می‌شود چرا که این نوع مشاغل بهتر در جامعه جواب می‌دهد و حتی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، ایجاد اشتغال پایدار، جلوگیری از مهاجرت از روستاها، افزایش تولید، رفع فقر، توجه به جوانان دارای حرفه و فن، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را از جمله اهداف بنیاد برکت در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عنوان کرد.

کد خبر 5468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =