افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت بنیاد برکت شهرستان مرزی مهران 

به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز خدمات جامع سلامت بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام( ره )، شهر مهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام،《حسن بهرام نیا》،  استاندار ایلام، در حین افتتاح این پروژه، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با تمام توان جهت محرومیت زدایی و کمک به توسعه استان پای کار است که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد. 

وی، با بیان اینکه فعالیت در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در استان به صورت جهادی انجام می‌شود که باید مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند، افزود: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر مهران با حمایت بنیاد برکت باعث شده مردم این شهرستان از خدمات سلامت به نحو مطلوبی برخودار شوند که این گونه خدمات از نعمت‌های این انقلاب است.

بهرام نیا، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مدیر کل جهادیش با سرعت عمل و اقدام به موقع خدمات ارزشمندی به زائران ارائه کرد و اگر نبود فعالیت‌ها و اقدامات ستاد اجرایی قطعا دچار مشکل جدی بخصوص در حوزه آب و غذا می‌شدیم.

استاندار ایلام، اضافه کرد: همچنان نیازمند حمایت‌های ستاد اجرایی در راستای توسعه و محرومیت زدایی در استان هستیم.

در ادامه《محمد زارع》، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، نیز اظهار کرد: بنیاد برکت تاکنون توانسته پروژه‌های خوبی در زمینه اشتغالزایی و کمک به توسعه همه جانبه  در سطح استان به بهره‌برداری برساند.

وی، با بیان اینکه بنیاد برکت بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت مرکز سلامت شهر مهران هزینه کرده است، افزود:  جهت استقرار تجهیزات پزشکی این درمانگاه کمک خواهیم کرد. 

‌زارع، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد مداوم زائران از مرز مهران و اربعین، این درمانگاه قطعا در سلامت مردم تاثیرگذار خواهد بود.

کد خبر 5500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =