اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی در محله جعفرآباد محمدشهر برگزار شد

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، به همت گروه جهادی خادمین بی نام مردم و پشتیبانی ستاد اجرایی استان البرز اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی برگزار گردید.

در این اردوی یک روزه که در محله جعفرآباد از محمدشهر برگزار گردید ،  خدمات پزشکی عمومی و تخصصی و خدمات مختلف دندان پزشکی و داروی رایگان به عموم مردم عزیز ارائه گردید.

اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی در محله جعفرآباد محمدشهر برگزار شد

در این اردوی جهادی جمعاً ۹۰۰ خدمت به ولی نعمتان جامعه ارائه گردید که اعم از خدمات ترمیمی و کشیدن دندان ، روانشناسی ، ارتوپدی ، مامایی ، متخصص اطفال ، شنوایی سنجی ، بینایی سنجی ، تزریقات و ... بوده است.

شایان ذکر است برخی ازمسئولین استانی از جمله استاندار محترم و معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان البرز از این اردوی یک روزه بازدید بعمل آوردند.

اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی در محله جعفرآباد محمدشهر برگزار شد  اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی در محله جعفرآباد محمدشهر برگزار شد  اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی در محله جعفرآباد محمدشهر برگزار شد  اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی در محله جعفرآباد محمدشهر برگزار شد  اردوی جهادی پزشکی و دندان پزشکی در محله جعفرآباد محمدشهر برگزار شد

کد خبر 5505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =