افتتاح مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در شهر آسمان‌آباد

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در شهر آسمان‌آباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

به گزارش روابط عمومی،《محمد زارع》، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان ایلام، در حین افتتاح این پروژه؛ با تاکید بر اینکه مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات بنیاد برکت ستاداجرایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور است، اظهار کرد: بنیاد برکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، نهضت مدرسه‌سازی را به منظور توسعه فضاهای آموزشی، توزیع عادلانه امکانات تحصیلی و برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی در مناطق محروم و روستایی کشور راه‌اندازی کرده است.

 وی با بیان اینکه این مدرسه ۶ کلاسه شهر آسمان آباد به مناسبت دهه فجر با همکاری سازمان نوسازی مدارس جهت استفاده دانش اموزان این منطقه به بهره‌بردار رسید، افزود: بیش از ۴ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

زارع، خاطرنشان کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به جد پیگیر نهضت مدرسه سازی در سطح استان بوده و در این راستا تاکنون مدارس بسیار خوبی در مناطق ایلام محروم ساخته است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، استان ایلام، تصریح کرد: دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و هرآنچه در زمینه آموزش آنها سرمایه گذاری شود قطعا نتیجه آن در جامعه و توسعه همه جانبه کشور دیده می‌شود.

وی ادمه دامه داد: مدارس برکت در مناطق محروم مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس کشور و با رعایت استانداردها و الزامات آموزشی و ضوابط فنی و زیربنایی ساخته و پس از تکمیل، تقدیم دانش‌آموزان این مناطق می‌شوند.

کد خبر 5555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =