حمایت از خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو در لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به حمایت بنیاد پانزده خرداد از خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو و بیشتر در لرستان، گفت: یکی از سیاست‌های مجموعه بنیاد در حوزه جمعیت، فرزندآوری، فرزندپروری و حمایت از خانواده‌های پرجمعیت است.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، شامگاه، ۲۷ بهمن‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری، یکی از سیاست‌های بنیاد پانزده خرداد این ستاد را در حوزه جمعیت و تشویق به فرزندآوری، حمایت از خانواده‌های پرجمعیت دانست و اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های حمایتی از سوی بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تأمین کالاهای ضروری مادر و فرزند در خانواده‌های دارای فرزندان سه‌قلو و بیشتر، گفت: در این راستا پوشک رایگان به مدت شش‌ماه برای هر کدام از فرزندان از سوی بنیاد تأمین می‌شود.

طائف با بیان اینکه برای هر کدام از فرزندان خانواده‌های سه‌قلو و بیشتر در بانک ملی حساب پس‌انداز قرض‌الحسنه به‌نام فرزند افتتاح می‌شود، همچنین در طرح «لبخند مادری» البسه و اقلام ضروری نوزادان به مدت دو سال و به ارزش ۵ میلیون تومان در اختیار والدین قرار می‌گیرد، ادامه داد: در مجموع برای هر خانواده دارای سه‌قلو، ۳۰ میلیون تومان به‌عنوان بسته تشویقی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، یکی از کارویژه‌های بنیاد پانزده خرداد را توجه به جمعیت و تسهیل افزایش آن برشمرد و گفت: در این راستا توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده‌های پرجمعیت، درمان ناباروری، حمایت از طرح‌های مطالعاتی با موضوع افزایش جمعیت و پرداخت تسهیلات، از سوی این بنیاد انجام می‌شود.

کد خبر 5592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =