آیین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری استان سمنان

از ۳۰ گروه جهادی فعال و همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در استان سمنان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان سمنان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ،  آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان جایزه احسان در سالن همایش های کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره  استان سمنان در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری که با حضور  گروه های جهادی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در استان سمنان بیش از  ۲۰۰ گروه جهادی با ستاد اجرایی در پویش ها و رزمایش ها همکاری دارند که در شرایط گوناگون ، با اتحاد و همدلی در جهت رفع محرومیت فعالیت می نمایند.

حامد احمدی با اشاره به برنامه اهدای جایزه  احسان گفت: برای دومین سال  این برنامه اجرا و در استان سمنان از ۳۰ نفر از فعالین گروه های جهادی در حوزه ی عدالت آموزشی، مسجد وهیات، سلامت و درمان، رسانه، فعال اجتماعی، بانوان،خیریه،مسئله محور و نوآفرین تجلیل به عمل می آید. 
در ادامه مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجدانه، شبانه روزی و خستگی ناپذیر عزیزان جهادی برای خدمت به مردم  افزود : فعالیت‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امسال در حوزه سلامت با پویش لبخند احسان، اهدای وسایل گرمایشی در فصل زمستان و اهدا وسایل سرمایشی در تابستان، احسان غدیر، اعزام بیش از ۳۰۰ نفر زائر اولی به کربلا در اربعین ، توزیع ۱۱۰ تن مرغ منجمد ، پویش مشق احسان توزیع ۵۰۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر ،توزیع بسته های معیشتی و اهداء جهیزیه به زوج های جوان کم برخوردار  در استان سمنان صورت پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نیا مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در ادامه این برنامه با اشاره به حدیثی از مولی متقیان امیرالمؤمنین علی علیه السلام گفت: ایمان بر چهار رکن استوار است. صبر، یقین، عدل و جهاد است از ارکان اساسی ایمان است.

ایشان با اشاره بر اهمیت کار جهادی و حرکت‌های جهادی طبق فرمایشات مقام معظم تاکید کرد و گفت: فعالیت جهادی باید به دور از هرگونه آلودگی باشد که باعث خسارت به کار جهادی خالصانه می‌شود و انسان این گونه فعالیت ها را ذخیره ای برای آخرت خود داشته باشد.


فاطمی نیا با تشکر از خدمات و فعالیت های انقلابی ستاد اجرایی فرمان امام (ره ) گفتند: این مجموعه انقلابی در سطح ملی و استانی حقیقتا خوش درخشیده است و همواره برکات و خدماتش را به ملت ایران شاهد هستیم.

در پایان از ۳۰ گروه جهادی فعال و همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در استان با هدایایی تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 5668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =